Faktoja pöytään

Miten ihmiset osaa tuhota sen kun kerrankin uskoo itseensä? Miks lyödään vaan kaikki faktat pöytään, eikä mietitä miltä musta tuntuu. Tänään eilinen eli taas. Sama helvetti eri ihmisien kanssa. Musta tuntuu ettei musta ole sittenkään siihen kouluun. Olisi pitänyt vaan laittaa rasti ruutuun etten ota opiskelupaikkaa vastaan. 
Mä oon koko päivän nieleskellyt kyyneleitä. Enää en kykene. Mä itken, koska kukaan ei ole tullut miettineeksi miltä musta tuntuu nämä realiteetit. Saavat mut uskomaan ettei musta ole tähän. 
Hoitava taho, vanhemmat ja sossut, ne ovat meidän vihollisia. Ne tahtoo tuhota meidät. Kiitos tästä olosta kuuluu heille. -Riku/osa13
Onneksi ystävät uskoo. Mutta ne ei tiedä mun taustoja. Lääkäri luulee tietävänsä. Kukaan ei totuutta tiedä. Mä haluan mennä ja näyttää että musta on johonkin. Kun hoitava taho, vanhemmat ja sossut saa painettua niin pohjalle. Mä saan pääni pidettyä kasassa mutta se vaatii maiseman vaihdoksen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu