Tahtojen taistelu

Terät sai tahtonsa läpi. Käsi viilletty uuteen uskoon. Ahdistus helpotti, kävin ottamassa nukahtamiseen lääkkeen. Mun on saatava ahdistukseen tarvittava, mä en kestä muuten enempää. 

Olin jo melkein paniikkikohtauksen kourissa, mutta sain rauhotettua itseni. Mutta se ahdistus mikä jäi, antoi terilleni vallan.
Tiedättekö sen tunteen kun terät kutsuu sua? Entä se tunne kun ihosi, rasvakudoksesi kutsuu terää, ja samalla huutaa että "viillä, viillä, VIILLÄ!!" Kuulostaa varmasti hullulta, mutta mä elän noiden kanssa joka helvetin päivä. Sama show toistuu joka päivä, joka ilta terien kutsu voimistuu, ihoni kiljuu joka ilta kovempaa. Heh... Mä taidan kuolla tähän, vielä joku päivä.. 
Osani hiljenivät. Pääni sisäinen meteli hiljeni. Miksi? Koska viilsin. Ne jotka vastustavat viiltelyä, pettyivät. Ja ne jotka haluavat/pakottavat viiltelemään, rauhoittuivat. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu