20.8.2017

Jos mä tästä selviän, mä lupaan että opiskelen psykiatriksi. Todennäköisyys tähän on ihan minimaalinen. 
Musta tuntuu ettei mua ole olemassa. Mä katoan hetkiin, jotka on tapahtunut vuosia sitten. Mä elän niitä kokoajan. Keho tuntee sen pojan kädet mun kurkulla. Korvat kuulee sen miehen huudon. Jalat tuntee sen kauhun kun se ääni kuului metsässä.

Missä Mä olen? Kuka mä oon? Olo on erittäin epätodellinen. Haluan vaan palata todellisuuteen mutta kestäisinkö sen? En. Täällä jossain kaukana mä oon turvassa todellisuudelta, autopilotti hoitaa kaiken. Se vaan menee ja teen kaiken mitä pitää. Musta tuntuu että oon vieraantunut itsestäni. Mä en tunnista itseäni peilistä. Mä en tunnista omaa ääntäni enää. Mä en tiedä kuka mä olen? Olenko edes Varjokettu? Mä vajoan syvälle mereen. Niin syvälle etten enää näe valoa. Pimeys valtaa, toivottomuus iskee hyökyaallon lailla. Mä kuolen ihan pian. Mä katoan ja haihdun pois. Toivon vaan että kehoni luovuttaisi. Sydämeni pysähtyisi tai keuhkoni lamaantuisi. Mä hävisin tän taistelun. 


Mä oon heikko verrattuna mieleni hirviöihin. Ne tulivat voittaakseen. Tappaakseen. Saattamaan tän maanpäällisen helvetin loppuun. Jotta voin lopettaa tän elämän tuo hahmo seuraa mua. Sen tehtävä on saada mut sekoamassa pahemmin, niin etten ole enää järjissäni. 

Musta tuntuu että kuolen huomenna tai ehkä jo tänään. Itsetuhoinen repi tikit eilen irti yhdestä haavasta josta se valtimo jotta voin avata sen valtimon uudestaan. 

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla