11.8.2017

Aamu alkaa taas ahdistuksella. Mä oon todella väsynyt eilen sain kaikki tarvittavat xanorit ja niitä nostettiin vielä. Silti jouduin päivystykseen tikattavaksi. 7 tikkiä tuli. 
Heräsin siihen että joku pääni sisällä huusi. 
Mieli kieltää mua syömästä tänään. Mä en saa syödä tänään, enkä huomenna. Mun on pakko laihtua. 
2 viikossa paino tippunut 11kg, hoitajia tai lääkäriä ei kiinnosta. Syömishäiriö kyselystä 5/5 pistettä. Tappakaa mut! Mä en saa itseäni tavoitteeseen ikinä. Mä mietin vain itsemurhaa. Mä mietin miten saisin itseni PIAN hengiltä. Mä haluan kotiin. Jotta voin jatkaa lenkkeilyä. Ja jotta saan itseni alipainon puolelle. 

Mä vajoan sohvalle. Katoan sohvan uumeniin. Lamppu katossa on liian kirkas. 
Mua oksettaa. Mä en pysty mennä huoneeseen. Mä pelkään olla yksin. Vaikka huonekaveri on siellä, mutta hän on jo nukkumassa. Vaikka tälläkin hetkellä olen yksin yleisissä tiloissa. Paniikkikohtaus on ihan nurkan takana. Haluan viiltää. Haluan TAPPAA ITSENI. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla