7.8.2017

Tik.. Tak... kello matelee. 48h syömättä. Puolustaja uhkailee. Se sanoo että aikoo tappaa jonkun tai hakata vähintään sairaalakuntoon. 
Äkkiä xanor naamaan ja huoneeseen kävelemään. Nyt sain Puolustajan rauhoittumaan. 
Pää tuntuu todella oudolta. Kohta pitäisi olla lääkäriaika. Saas nähdä että onko edes. Pitää kyllä päästä käymään kotona että saan haettua vaatteita. Mä oon ihan vitun väsynyt ja päätä särkee. Mä haluan nukkumaan. Nyt.

Klo 17:55
No ei ollut lääkäriaikaa. Varmaan yrittävät tyrkyttää leponexia takaisin. Siihen sävyyn hoitaja puhui. Mutta siihen myrkkyyn en koske. 
Kello lähestyy kirottua aikaa... klo 18 pahuus alkaa vyörymään sisältäni. Tuhoten kehoni. Mua pelottaa, haluaisin hakea hoitajan. Mutta mä en pysty, mulla on mieshoitaja illassa joka ei tunnu ymmärtävän mua. Mä en uskalla lähteä huoneestani. Mä en tiedä täysin missä mä edes olen. Mä pelkään itseäni. Mieli pakenee kohta jonnekin turvapaikkaansa. Jättäen kehon pahuuden armoille. Tappakaa mut? Mä pyydän. 53h syömättä, mieli sanoo että vielä 24h niin saan syödä omenan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla