3.8.2017 osa 2

Hengitä! Hengitä nyt hyvä ihminen! Huudan itselleni. Mä vajoan syvälle mieleeni, panikoiden. Peili seinällä heijasta kuvan, kuvan hirviöstä. Mä en voi näyttää tuolta! Panikoin enemmän. Peilikuvan henkilöllä on tyhjä katse, läskiä siellä täällä, mä vihaan sitä! Haluaisin iskeä peilin hajalle, huutaa ja itkeä. Paino on tippunut vasta 5kg. Hävettää. Vaan 5kg. 20kg vielä niin olen tavoitteessani. 

Lenkkipolku on tänään entistä pidempi. 17km, kyyneleet silmissä sitä menen. Mä oon vankina kehossa, joka ei ole omani, mutten siitä poiskaan pääse, joten se on muokattava sellaiseksi kun haluan. Välillä silmissä sumenee, taju meinaa lähteä. Kroppa pliis, jaksa nyt! En mä voi tänne metsäänkään jäädä! 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla