8.8.2017

Mä oon ollut jo yli 79 tuntia syömättä. Hoitajat ei tee mitään. Hyvä. Vaikka tulin tänne sillä asenteella että saisin apua tähän, niin en kuitenkaan sitä ilmeisesti halua. Huomenna mä lähden lenkille. Pakko. Vaikka olo on ihan sairaan heikko, mun on pakko. 
Joka vitun iltapalaa ennen saan paniikki-poissaolokohtauksen, tälläkertaa en edes tiedä kauanko se kesti ja nyt sen jälkeen purin itseäni.
Mä oon niin loppu. Hoitaja tyrkytti hedelmää mulle mutta sanoin että se menee vaan pilalle. En mä saa mitään syötyä. Mä tapan itseni tällä, Mä tiedän sen. Auttakaa mua. Mä en saa tätä loppumaan.

Lääkäri ois halunnut kotiuttaa mut. Onneks ei kotiuttanut. Sillä mä en vielä pärjää kotona. 

Nyt huimaa ja oksettaa. Päätä särkee. Heh... Verensokerit matalalla.
Mä haluan nukkumaan, mutten viitsi mennä vielä. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla