16.8.2017

Mikä mussa on vikana?? Miten mä voin haluta näin kovasti satuttaa itseäni? Miten mä voin haluta näin kovasti tappaa itseni? Miten mä voin oikeuttaa itselleni kuoleman omankäden kautta? 

Mä suljen kaiken tärkeän mielestäni pois. Keskityn tavoittelemaan kuolemaa. Kuolema valtaa mun mielen, vie mun järjen äänen unholaan. Tappaa mut sisäisesti. Mun vielä pitää tappaa itseni fyysisesti. Sitten kuolema, olen sinun! 
Kyyneleetkään ei enää virtaa, olen turta, loppu. Loppu on lähellä, ja sitten se on peruuttamatonta. Mua ei ehjäksi edes rukoilemalla saa, eikä edes pikaliima näitä palasia kasassa pidä. 
Mä itse koittanut näitä liimailla kasaan, teippikään ei mua ehjänä, vahvana, pidä. Kuiskaan, hiirenhiljaa, jos joku tän pyynnön kuulee, pelasta mut itseltäni. 
Mä olen se suurin ongelma, suurin paha ja pahin vaara, niin itselleni. 

Mä olen vaan tällainen ongelmapesäke. Mulla ei mielessä liiku mitään muuta kuin kuolema. 
Olen nyt yksin huoneessani, voin tappaa itseni heti kun keksin keinon. Mä katoan kuoleman maailmaan. Mun sielu etsii keinoa päästä pakoon pahaa maailmaa. Keinoa kuolla. Pian mä pääsen kuoleman luokse. 

Kommentit

  1. Vaikka tää ei tässä hetkessä sun oloo paranna, niin totuus on ettei sua kukaan voi pelastaa. Tajuut tän kyllä jos jaksat taistella tuon pahan olon läpi.
    Jokainen käy oman polkunsa, tietyn mittaisen. Auttaa toiset voi, mutta lähinnä vain ohjata oikeaan suuntaan.
    Mä uskoin pitkään kuoleman olevan ratkaisu. Vastaus kipuun ja vastaus kaikkeen siihen mitä en vieläkään ymmärrä. Mut ei se kuolema rukoilemalla tullut eikä yrityksillä, koska itsemurhaan vaaditaan rohkeutta.
    No mut nii se mitä halusin sanoo oli et mahdollisuus parempaan on olemassa, silloinkin kun rakastaa kuolemaa ja uskoo ettei muita kiinnosta. Se mahdollisuus täytyy vain löytää. Se oma tie jota kulkea. Joskus sen joutuu rakentamaan askel kerrallaan ja joskus taas tie kantaakin helposti ja voi juosta väsymättä pitkään.
    Ehkä kaikessa onkin kyse siitä, kenen tuuri jättää itsemurhayritykset yrityksiksi ja antaa mahdollisuuden uudelle ja kenen tuuri viekin hengen. Ehkä ei olekaan häviö löytää itseään elossa aamuna jona olis pitänyt olla jo kuollut. Tai mä alan uskoa ettei elämään jääminen ollutkaan häviö.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.