23.8.2017

Mä en tunne kehoani. Hakkaan jalkaani entisestään ja kylkeä myös. Mä en tunne sitäkään. En tunne kosketusta en kipua. En mitään. Diapam naamaan ja huoneeseen. Tätäkö Mä haluan tän elämän olevan? Voiko tätä elämäksi enää kutsua? 
Mä olin jo kirjoittamassa kasvattajalle viestiä että luovun koiristani. EI! Eieieieieei! Mä en voi niistä luopua! Ne on mun elämä. 

Mä voisin vaan itkeä, mutten osaa. Mä haluan kuolla pois. Mä toivon vaan ettei mua edes ois olemassa. Mä haluan lakata olemasta. 

Tavoitepainoon on vielä pitkä matka. Nyt alkaa 4 vuorokauden paasto. Jospa se auttaisi vähän taivoitteeseen pääsyä. Vielä 21 kiloa pois niin oon tyytyväinen. 

Keho on edelleen tunnoton, en tunne sitä. Onko sitä edes olemassa? Mä katoan jonnekin kauas, niin kauas että poissaolokohtaus iskee kohta. Ihan kohta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla