Heikko

Haluan piiloon ajatuksiltani. 
Ne tappaa mua hitaasti sisältä. 
Ainoa ajatus josta saan selvää on se kuinka kovasti haluan kuolla. Haluan kuolla niin kovasti että sattuu. 
Haluan viiltää niin että vuodan kuiviin.
Haluan sulkea silmäni niin etten enää ikinä avaa niitä.
Pääni sisällä huudan apua, en kestä mieltäni enää. Silti olen ihan hiljaa, makaan ihan peilityynenä sängylläni ja kuuntelen pääni sisäistä sirkusta. 
Ajantajuni katoaa, katoan itsekin omaan maailmaani. Paha oloni käy liian vahvaksi.
En saa henkeä. Se olento sisälläni riehuu, repii sisuskalujani riekaleiksi, puhkoo keuhkoihini reikiä. Mutta en sano sanaakaan. 
Nyt olo on jo niin hankala, että se näkyy, oikeastaan, se ihan jo paistaa minusta. 
Tuo musta olento kuristaa, ja haukkuu minua. En ole sille edes vastus. Olen niin heikko, että se vaan kävelee ylitseni. Olen mitätön.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu