Pääni sisäinen maailman ja Diagnoosihistoriaa

Istun ja tuijotan seinää. Tämä maailma, Onko tämä todellisuus vai harha? Vai onko todellisuus harhaa ja harha todellisuus?

Olen viettänyt lähes koko päivän huoneessa. No okei kävin äitini kanssa syömässä.
Muuten olen istunut täällä huoneessa keskustellen telepaattisesti pääni sisäisen "ystäväni" Kristan kanssa.  Krista istuu nytkin vieressäni. En näe häntä mutta tiedän hänen olevan siinä. 
Veikkaan että aika monen mielestä tää olisi pelottavaa, kun tuntisi jonkun istuvan vieressä ja kävisi telepaattista keskustelua, mutta mä oon jo tottunut. Olen käynyt keskustelua jo 6vuotta pääni sisäisten henkilöiden kanssa.  Voisin kertoa teille vähän sairauksistani. 

Mulla on epäilty skitsofreniaa jo vuodesta 2014 asti jolloin olin 16 (täyttämässä 17) mutta vihdoinkin se on kumottu. Tällä hetkellä otsassani lukee skitsotyyppinen häiriö, vaikea-asteinen psykoottinen masennus ja skitsotyyppinen persoonallisuushäiriö.
Diagnoosi johon itse uskon on traumaperäinen dissosiaatiohäiriö. Eniten dissosiaatiohäiriön oireita on. Dissosiaatioon liittyy monia oireita, sen vuoksi se on aika vaikea diagnosoida. Itselläni oireita ovat epätodellisuuden tunteet (oma keho ja ympäristö), saatan nähdä itseni sivusta, jalkani ei osu lattiaan yms. ja sitten nämä äänet pääni sisällä eli osani. 
Ahdistukseni oireilee enemmän kehollisena. Oireita on mm. Vapina, sydämen tykytys,raajojen puutuminen, paino rintakehän päällä, näön sumentuminen, lihasten nykiminen ja pakkoliikkeet.





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu