hento kuiskaus

Toivoin aamulla että olisi jo ilta. Ettei tarvitsisi hymyillä, ja olla niinkuin mitään ei olisikaan. Nyt mä istun, hiiren hiljaa, kännykkä kädessä. Hengittäen vaivalloisesti. Puukko huutelee laatikossaan. Mä en aio langeta ansaasi sun. Mutta kun äänesi suloinen, niin hento mieleni syvyyksiin kantaa. Voi, ystäväni, mä en saa! Vastauksesi ei enää, kaunis, vaan käskevä, sanoo 
"mitä voit enää menettää?" 
Hiljaa huokaisten kaivan puukon laatikostaan. Tuijotan sen kaunista sileää terää. 
EI!! Älä, ole kiltti ÄLÄ!  Huutaa pieni lapsi pääni sisällä. Heitän puukon takaisin laatikkoon ja kiljun mieleni syövereissä. Sitten kuuluu naps! 

Pienet viattomat silmät tuijottaa kun istun vessan lattialla "ystäväni" kanssa.
"Eihän tämä minun syytäni ole?" Kysyy katse. 
Verta lavuaarissa, verinen käsi, verinen partaterä toisessa kädessä. 
Kyyneleet kohoaa silmiini, silitän tuon viattoman pennun päätä ja kuiskaan;
Anteeksi, olen vain niin loppu. Syy ei ole sinun rakkaani.
Kietoutuneena peittoon, kyyneleet virtaa nyt veren sijasta. Mulla on vaan paha olla. Anteeksi, en taida ollakaan niin vahva mitä luulin jo itsekin.  
Anteeksi, mä epäonnistuin (taas) 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla