"Pelistä näkyy kaksi kuvaa..."
Katson "itseäni" peilistä. Enhän tuo minä ole? Enhän?? 
Se joka peilistä katsoo yrittää saada mut viiltelemään. Olenko tarpeeksi vahva vastustamaan? 
Mä en voi viiltää! Meidän on päästävä pois! Huudan sille joka peilistä katsoo.
Niks. 
Hirviö peilistä on kadonnut. Lavuaari yltäpäältä veressä. Mitä helvettiä on tapahtunut? Kellokin on jo melkein yhdeksän..? Mitä on tapahtunut?!
Pään sisältä kaikuu naurua, arvaa vaan mitä tapahtui!
Tupakalle, ja sanomaan hoitajille. Sillä hetkellä nousen takaisin dissosiaation pilvilinnaani. Nyt istun päivystyksessä. Tikkejä luvassa. Antakaa mun kuolla. Pliis..? 
Mä haluan vaan nukkumaan, ahdistus ei anna mulle rauhaa nukkua. Tarvittava lääke naamaan ja huoneeseen. Toivon että kuolen yöllä.





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla