luovuttaa saisinko?

En päässyt pois. Täällä mä olen. Lukkojen takana. Vaikken tiedosta edes missä mä oon. 
Usvassa. Täällä mä elän taas. Mä oon niin väsynyt. Päästäkää mut täältä usvaisesta maailmasta? Antakaa mun olla vapaa, vapaa näistä hermoja raastavista oireista? Mutta millä ne lähtisi? Leuat oli taas krampissa. Ääni kadoksissa edelleen, mieli hukassa ikuisesti. 
Mä istun sängyllä, nojaten seinään. Tai nojaankohan kuitenkaan? Enhän mä sitä tunne. Mä rukoilen henkiä ottamaan mut mukaansa. Mä en halua enää herätä! 

Musta tuntuu että paniikki iskee ihan kohta. Muistot riivaa, välähdyksiä sieltä täältä. Poistun kehostani ja palaan takaisin. Tätä on jatkunut jo useamman päivän. 
Hengittäminen sattuu, olen tuhoon tuomittu. Yö pelottaa. Mitä jos en herää aamulla? Olenko sitten turvassa, henkien luona vapaana lentämässä? Katsonko maailmaa ja totean kuinka paha paikka se on? Olenko sitten vapaa? Voi kunpa näin kävisi! Saisin nähdä maailman kuolleen silmin. Salliiko joku sen? Päästäisikö joku mut kivuistani? Antakaa mulle lupa luovuttaa. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Haluan kuolla

Yksin.

Voimat loppu