11.4.2018 osa 6

Tämä on täyttä rääkkäystä. Mieli huutaa että pakko saada puhua. Mutta mä vaikenen. Mä tukehdutan ne viimeisetkin toivon rippeet mitä oli jäljellä. Mä vaiennan ne viimeisetkin sanat jotka voisin sanoa. Mä patoan ne kyyneleet jotka virrata haluaisi. Ja mä muuraan kiinni portin, joka johtaa vapauteen. Miksi te yritätte kuntouttaa mua, enhän mä tule muuttumaan? Tulen aina olemaan tällainen. Hullu.

En ole vieläkään saanut purettua tätä patoa sisältäni. Kyyneleet virtaisi, kuin joki jos vain antaisin sen tapahtua. En anna. Mutta enhän mä ole kiveä, saatika kalliota. Jos mä murrun, kuka mut korjaa? Idioottimainen kysymys. Ei mua kukaan korjaa, jään vain maahan makaamaan, antamaan sateen huuhtoa mut pois. Jos mulla ei ole itselläni voimia liimata palasia yhteen.

Mä en saa enää mennä pelaamaan sählyä, kuka sen mukamas kieltää? Minä itse. Siellä salilla liikkuminen ruokkii vaan mun syömishäiriötä. Eilen kävimme täältä pelaamassa ja heti syöminen alkoi käydä vaikeaksi. Jos syön, saan niin helvetin pahat omantunnon tuskat etten pysty olla mitenkään päin.

Mä raavin kohta käteni auki. Tuska käy sietämättömän voimakkaaksi.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu