12.4.2018

Aamu alkaa ahdistuksella, miksei mun kroppa pettänyt viimeyönä? Kyyneleitä nieleskellen nousin ylös sängyn pohjalta. Mä en halua elää enää minuuttiakaan. Totta puhuen en sekuntiakaan.

Mä pelkään hengittää. Joku kuitenkin kuulee mut, mä en halua että kukaan saa tietää mun olevan täällä. Mä en saa enää olla olemassa.
Vihaan niitä ihmisiä jotka yrittävät esittää mulle että ovat kiinnostuneita olostani. En aio enää kertoa kenellekään mitään rehellisesti. Mä vaikenen ja suljeudun kuoreeni, vetäydyn ihmisten edestä. Mun on pakko suojella itseäni.

En tunnistanut itseäni aamulla peilistä, katse oli niin täynnä tuskaa. Jospa peili kertoo totuuden, eli tuska käy kohta niin voimakkaasti.
Tuntuu että olen kuin muovailuvaha. Kuka tahansa voi muovailla musta mitä vain. Eikä mulla ole sanavaltaa.

Yksin olo on nyt ainut vaihtoehto. En halua nähdä ketään, enkä halua edes nousta ylös sängystä. Jos vaan rupeaisin nukkumaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu