Anteeksi mutta et voi auttaa...

Mä en tiedä mitä kirjoittaisin. Tää on harvinaista. Haluaisin vaan huutaa, kun puhelin vittuilee ihan täysillä, ahdistaa mm. Kaikki. Mä en valitettavasti oikein pysty kirjoittamaan kunnolla viikkoon kun "rakas" lumia 800:seni putosi ja näyttö särkyi. Nyt kirjoittelen zte bladella. Mutta veikkaan tietäväni ahdistuksen syyn, tai sen mikä tämän laukaisi. Eilinen. Kävimme syömässä ja elokuvissa. No istuin autoon, kun olimme lähdössä, ajatukset valtaa mieleni. "Ei, mä en jaksa, mä en pysty enkä mä halua lähtee!" No lähdin kuitenkin, sain kyllä tapella ihan helvetisti että jaksoin nauraa ja jutella muiden kanssa. Ja nyt varmaankin luullaan että se teki hyvää mulle, siis olla muiden kanssa, joo tuntu ihan vitun hyvältä herätä aamulla ja ruveta melkein itkemään kun ei vaan jaksaisi nousta ylös kun on niin loppuunpalanut olo. Mutta eipä kukapa näistä tietää, kun en puhu? Ja muutenkin mulla ei saa olla parempi olo, Se kostaa mulle heti, jos edes ajattelen positiivisesti. Se sanoo vaan etten ansaitse mitään muuta kun ahdistuksen ja pahan olon. Ja Se haluaa että tapan meidät, Eli Sen ja itseni..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu