Takaisin numerohelvettiin...

Tää päivä mennyt kaloreita miettiessä. Tein  ateriasuunnitelmat viikonlopulle ja arjelle. Mutta kummassakin maksimi kalorimäärä on 700. Tietenkin ihanteeni olisi pitää kalorit 600:ssa, mieluiten alle.

Laskin tuossa että jos iltapala menee suunnitelmien mukaisesti, niin oon syönnyt tänään 592 kalorin verran. Eli ensimmäinen päivä, ja pääsin jo alle 600:n! Jotain positiivista! Mutta mä vaan mietin miksi en ole tuohonkaan tyytyväinen? Varmaan siksi koska tiedän että tää ei tule pitämään ja haluaisin jo luovuttaa laihduttamisen suhteen.. Herää varmaan kysymys että miksi sitten yritän laihduttaa, jos kerran haluaisin luovuttaa sen suhteen?
-Vastaus on se että ajatus on pinttynyt minuun, en pysty päästämään siitä irti.

 Ja sekin siksi etten harrasta liikuntaa. Mutta miksi en liiku? - No syitä on 2.
1.) En liiku koska sitten mut voidaan pakottaa syömään, koska enhän mä muka muuten jaksa..
2.) Mulla ei ole minkäänlaista motivaatiota, liikkumiseen..

Mä en oikeastaan tiedä mitä muutakaan kirjoittaisin. Olo on muuten ollut yhtä paha kuin aiemmissa kirjoituksissani. Olen vaan pakottanut itseni ajattelemaan noita kaloreita, enkä esim. Itsemurhaa, viiltelyä..



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu