Kirjainsotkua!

Tänään taas saatu helvetimoiset itku-paniikki-kohtaukset. No onneksi pysyi omana tietona, olisi varmaan kestänyt kaksi kertaa kauemmin jos siinä joku olisi ollut. Sillä jos mulle ruvetaan sanomaan, ettei ole mitään hätää, koitappa rauhoittua ja kaikki on ihan ok, mä vaan rupean panikoimaan entistä enemmän kun en usko sitä.
Mä en tiedä miksi, mutta aina jos mulle väitetään jotakin mulla menee pirun kauan ennen kun uskon, tai voi olla etten edes usko.
Muuten tänään oon ollut ihan helisemässä näiden ajatuksieni kanssa. Kun mielessä pyörii taas tuo itsemurha ja sitten oon myös suunnitellut että jos rupeaisin taas valehtelemaan aikuisille? Kun mulle tulee tuosta puhumisesta kamalat syyllisyyden tunteet, kun en vaan saisi vaivata muita!  Mulla oli taas joku asia mikä mun piti kirjoittaa muttei sitten, katos taas mielestä.

Tosi kiva kun soinut päässä jo pari päivää tuo Hanniball & Soppa & Pahat Viinit - Pahoinvointivaltio

"Vielä ne kehtaa väittää, et kaikki on OK, Vielä ne kehtaa väittää et homma on hoidos, vielä ne kehtaa huutaa et jes,jes,jes! Tervetuloa lapset pahoinvointivaltioon!"

Tän hetken tunnetta kuvaa parhaiten: Suoralinja - Mun helvetti ft. Sielunsärkijä

Olipa taas vitun tärkeää asiaa mutta mutta oon taas ollu sekavassa mielentilassa, sekavilla ajatuksilla varustettuna, oleva ihminen joka kirjoittaa sekavaa tekstiä. Jos jaksoitte lukea tämän niin kiitän ja kumarran.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu