Mielensä Vankina..

Taas. Taas eilen illalla viilsin. Sen ikuisuudelta tuntuvan kohtauksen jälkeen käteen tuli lukuisia naarmuja ja kaksi vähän syvempää. En vaan ollut oikeassa mielentilassa.

Tää päivä on mennyt jonkinlaisessa sumussa. Mua vaan rupesi taas kuvottamaan, inhottamaan tuo syöminen. Syön ihan liikaa. Vaikka mulle sanotaan että mun pitäisi syödä myös aamupala ja lounaaksi muutakin kuin salaattia. Niin en voi, pään sisältä tulee sellainen komento, etten uskalla..
 Tänään ne pakkotivat mut syömään lounaalla lämmintä ruokaa, ei helvetti, mua oksetti seuraavaan ruokaan asti. Ja se syyllisyys mikä siitä seurasi, oli pahempi kuin tuo huono olo, olin poikennut suunnitelmastani, pään sisältä kuulu haukkuja "läski, et pysty edes suunnitelmista pitämään kiinni, oot säälittävä, mä en kohta enää pyytele, mä käsken tappamaan meidät!"   Mä oikeasti kohta enää hallitse meitä,tai no sitä. Se tekee mitä haluaa, mä oon vankina mun mielessä!

Nyt se sanoo että huomenna ei syödä mitään. En uskalla vastaankaan väittämään, Se on vaan liian vahva.. Se tapattaa mut hitaasti, kiduttamalla, näännyttämällä. Tai jotenkin mitä nyt ikinä Se saakaan mieleen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu