Pimeyden polulta ei ole paluuta..

Oon koko päivän miettinyt että kirjoitanko tänään vai en. No päätin kuitenkin kirjoittaa.

Oli taas aamulla mukava herätä ahdisti sen verran pahasti että hengittäminen sattui ja tuntui kuin joku olisi iskenyt puukon kylkeen. Sitä tämä pitkään kestänyt ahdistus saa aikaan.

Aamulla kun olin käynyt aamupalalla, olisin mennyt takaisin nukkumaan, mutten pystynyt. Viime ja toissa yön unet vaan pyörivät mielessä. Toissa yönä näin tosiaan sellaista unta jossa yritin itsemurhaa lääkkeillä. Viime yön unessa viiltelin, raavin ja purin itseäni. Eli ei hetken rauhaa, tää ahdistus tulee jo uniinkin.

Toivon että voisin joskus kirjoittaa tänne jotakin positiivista, mutta sellaista ei ole nyt toviin tulossa.

Tämän päivän oloa kuvavaava kappale on: Sana ft. Ane-1 Liekki sammuu
"Oon voimaton, oon heikko, en jaksa enää, anna käsi, anna voima, anna usko elämään. Tää sattuu eikä apua näy missään, oon kahlittu, köydet käsissäni kiristää. En pysty livistää, oon vankina mun mieles...."

"Tämä on pimeyden polku, täältä ei ole paluuta. Siellä selvitään vaan Saatanan avulla."

Nuo sanat, ne vaan kuvastaa mua liian hyvin!  Ajatukseni ovat kuin pimeyden polku, kun niihin uppoaa niistä ei pääse irti. Mutta mun ajatuksissa ei pärjätä Saatanan avulla, Sen avulla.

Nuo sanat on siis kappaleesta kuristaja feat. Klovni- näkymättömät käsiraudat 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu