Et ole sille yhtään mitään, Se tulee ja selättää sinut..

Olo on taas jotenkin epätodellinen. Tunteet on ihan sekaisin ja pää on jonkin asteisesti jumissa, mutta pystyn kumminkin kirjoittamaan.

Olen pettynyt itseeni, monestakin syystä. Haluaisin itkeä ja huutaa. Mutten vaan pysty. Enkä myöskään pysty näyttämään sitä jos olen vihainen. Muutenkin tuo toiselle vihoittelu on minulle aika vierasta, pidän ne visusti omana tietona. Vaikka tavallaan haaveilen siitä että osaisin olla vihainen. Muutekin kuin ahdistuspäissäni. Silloin kun ahdistus käy sietämättömäksi, mä oon tosi ärsyyntynyt, suoraan sanottuna vittumainen.
Toinen asia mihin oon pettynyt on se että olen liian pahasti ajatusten ja tunteiden vietävissä.  Ja tuon komentelevan äänen päässäni, se puhuu mulle kokoajan kylmään sävyyn ja alistaa mua. Mulla itselläni ei ole sana valtaa. Varmaan ajattelet että  "kyllähän sulla täytyy olla sana valtaa, se on kumminkin sun keho, et varmaan vaan yritä tarpeeksi.." Mutta kun uskaltaisi kapinoida sitä vastaan, se tuntuu jo elävältä, kuin se olisi lihaa ja verta. Mutta se onkin vaan mun päässä.. Se tuntuu kuin mua raadeltaisiin sisältäpäin. Oma järjen ääni olisi tapettu. Kun tuo ääni pääni sisässä käskee tekemään kaikenlaista, se käskee esim. laihduttamaan ja viiltelemään. Mutta sitten tuon masennuksen takia en vaan saa aikaan lähteä lenkille tai paastota. Itseinho on yltynyt jo 4 vuotta sitten vihaksi. Mutta mikä on nyt kun lause "vihaan itseäni" tuntuu liian kevyeltä? Onko muka sanaa joka tuntuisi painavammalta, merkityksellisemmältä, kuin "viha"?


Mä en tiedä mikä mulla on, jos sitä meinaat kysyä. Tai no, tiedän. Mulla on psykoottinen masennus, syömisongelmia, aistiharhoja, itsetuhoisuutta ja mua komentelee ääni pääni sisällä. 
Tein taas aikani kuluksi masennustestin. Aikalailla samalta näytti, testi oli mielenterveystalo.fi nuorten sivulta löytyvä BDI. Pisteitä sain 56.
Beckin ahdistuneisuus-testistä sain 43 pistettä. Tämäkin testi löytyy mielenterveystalo.fi:stä.

Jos ette jaksanut lukea loppuun tätä kirjainsotkua, ei se mitään, en jaksaisi varmaan itsekkään koska tämä on, Sekavaa tekstiä, sekavassa mielentilassa olevalta henkilöltä..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu