Unelma ja väsymys

Tässä on mun toteutunut unelma. Mä aion pitää siitä kaikin käsin kiinni.
Mutta ajatuksista sanotaan että päästä irti elämästä.
Yritän keksiä keinos ahdistuksen lievittämiseen. Päässä kaikuu "viillä" mutta kun en haluaisi viiltää. Keinoni käyvät vähiin.

Lenkillä ollessani räjähdin tälle pienelle 11viikkoiselle pennulle, kun säntäili hihnassa. Miksi? Olen todella väsynyt ja väsymyksen takia ahdistunut. Ja tässä on ollut niin paljon kaikkea. Olen muuttanut omaan asuntoon, hakenut pennun ja saanut elämääni monta uutta ihmistä.
Nyt elämässäni on ollut yhteensä yli 250 ihmistä. Ja vähän väliä joku katoaa/vaihtuu. 
Olen liian väsynyt tähän ihmisten vaihtumiseen, liian väsynyt tällähetkellä taistelemaan oireitani vastaan.
Edes tuo pieni pentu, ei saa oloani paremmaksi.
Mutta pidän siitä viimeiseen asti kiinni. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu