HUUTOA

Mietin mitä kirjoittaisin. Persoonat huutaa. Ne puhuu ja huutaa toisilleen ja mulle. Mulla on niin sekava olo. Persoonasirkus päällä, kaikki haluaa paikalle, ja mä katoan. Autopilotti paikalle. Näin kuka tahansa pääsee paikalle. Pelokas tuli paikalle. Pelokas lähti paikalta. Tää on yhtä sirkusta. 
Takaisin kehoon. Pois kehosta. Takasin. Edestakaisin. Toinen silmä sumenee. Ääni lähtee. Oireet liian pinnalla. MÄ EN NYT JAKSAISI! Mutta mä pärjään, kunhan saan puhuttua jollekin. Mun on pakko saada purkaa tätä. Muuten mun pää sanoo sopimuksen irti. Muuten löydän itseni kohta osastolta. 
Mä haluan hakea ne kissat pian. Koska mikään ei ole niin hyvä palauttamaan todellisuuteen kuin kissa. Kun silitän kissaa olo helpottuu ja palaudun todellisuuteen. 
En mä ajatellut viillellä. Mä en halua. Itsetuhoinenkaan ei halua. Me ei olla 2 kuukauteen viilletty, pisin aika mitä oon koskaan ollut viiltämättä. Me pärjätään ilman haavoja. Me pärjätään vallan mainiosti!  

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu