mielen avaruus

"Silmät sumenee. Maailma muuttuu kaukaiseksi. Mä alan taas nousta ilmaan. Mä alan taas haihtua tuhkana tuleen. Mä näen ohi vilisevät tähdet. Mä tunnen tuulen vireen kasvoillani. Mä en ole läsnä. Mä olen siellä missä huolet ei paina, sielä missä kukaan ei mua huomaa. Mä olen vain ilmaa. Mä en ole todellinen."

Epätodellisuuden tunteen maksimi level. Makaan vain sängyllä ja annan ahdistuksen viillellä mua sisältäpäin. Ei, mä en oikeasti tartu puukkoon. Älkää huoliko. Mä elän hetkissä, menneissä. En nykyisissä minuuteissa. 
Mä en tunne fyysistä kosketusta, enkä tunne enää ahdistuksen puukon viiltoja. Mä en vaan tunne mitään. Mä uppoan syvemmälle mieleni avaruuteen. Syvemmälle aika-avaruuden menneisyyteen. Mä elän sekunteja, minuutteja, tunteja jopa vuosia, menneisyydestä uudelleen. Missä on nykyisyys? Mä en tiedä. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu