Makaan sängyllä. Omalla sängylläni. Haluan huutaa. Itkeä. Panikoida. Haluan tämän tunteen pois. 
Mä en meinaa millään toipua kuntoutuskodilla käymisestä. Stressasin sitä koko viikon. Ja nyt se tunne on vieläkin päällä. Kyllä tää tästä, Kuuntelija sanoo mielessäni. Kyllä tää tästä kaikuu mielessäni. Miten tää voi hyvin jatkua, kun en ole jutellut kunnolla asioistamme kuukauteen ellei yli..? 
Mikään ei kestä loputtomiin, jos asian eteen ei tee jotakin, Kuuntelija kuiskaa.
Nyt mä päätin. Musta tulee lääkärien kauhu(tai olen jo mutta vielä pahempi!) Mä aion vaatia diagnoosin tarkistuksen, mä vaadin yksilöaikoja. Jääräpää auttaa mua siinä.  Mun diagnoosi ei ole oikea. Mulla on diagnoosikriteereistä 1/9 ja vähintään neljä pitäisi olla toistuvasti/jatkuvasti. Mä vaadin että tutkitaan että onko mulla DID. Puolustajaa suututtaa tämä touhu. Kukaan ei usko meitä. Esitetään vaan. 

Kaikessa hiljaisuudessa, me noustaan täältä. Täältä paskan keskeltä. Me lennetään vielä joku päivä ilman kenenkään kannattelua. Me ollaan me. Me ollaan vahvoja, yhdessä. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu