ystävä?

Kaikki tuntuu väärältä. Puukon kutsu houkuttaa, liian kovasti. 

Vastaanko kutsuusi, niin hentoon, niin kauniiseen? Leikkisimmekö taas yhdessä, niin viiltävän kivun valuessa pois? Olisimmeko taas ystäviä, parhaita? Leikkisimme verellä, kauniin punaisella? Repisit ihoni riekaleiksi? Vaivuttaisit minut syvälle, usvaan, jättäisit minut sinne? Auttaisit minua, hädän hetkellä? Antaisit minulle sen helpotuksen, jota tähän hätään kaipaan, niin kovasti? Auta minua, rakas tuttu ystäväni, palasta minut tuskasta, niin syvältä suosta! Ei valokaan tänne enää kanna, en luota aikaan, en luota ollenkaan. Sinä nostaisit minut hetkeksi suostani, sitä kaipaan juuri nyt. Auttaisit minut valuttamaan pahan veren sisältäni pois. Auttaisit minut palaamaan todellisuuteen. Rakas ystäväni, auta minua!  Olen liian heikko tällähetkellä! 

Yllä oleva teksti varmaan kuvastaa aika hyvin. MÄ HALUAN VIILTÄÄ! Mä en jaksa nyt millään,anteeksi.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu