Kuollakseen elossa, enimmäkseen jo kuollut..

Naarmuja, naarmujen perään. Eilisen saldoksi tuli 3naarmua. Mä en taaskaan kykene lopettamaan raapimista. Jäin taas koukkuun. 
Voisin huutaa tän ahdistuksen pois. Haluan itkeä mutten osaa, mä oon taas varmana tänä iltana raapimassa.  Tuntuu taas että joku kuristaisi mua, mutta kukaan ei kurista.. Oon yksin.
Mä pelkään yötä. Mä pelkään kuollakseni. Koska en voi purkaa tätä ahdistusta muuten kuin raapimalla. En osaa itkeä, enkä uskalla vaivata ja mennä sanomaan. 

Olo menee kokoajan tuskasemmaksi. Sanat ei riitä kertomaan. Oon voimaton, en jaksaisi edes hengittää, mutten voi lopettaa sitä...
 Haluaisin juosta täältä kauas pois. Jonnekin missä olisi edes vähän parempi olla. Jonnekin oman universumini syövereihin edes...



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu