Kuvat kertokoot sen mihin sanat ei riitä..

Kun sanat ei riitä kertomaan, niin kuvat pelastaa. Kuvat eivät ole omiani, ne ovat WeHeartIt-sivustolta!

Tuntuu kuin olisin vankina mielessäni...
..Ja haluan nuo mieleni demonit pois!
 
 
Olen itkenyt 4 päivää. Silmiäni vaan kirvelee, vain tällä hetkellä edes itke. Olo saattaa romahtaa ihan hetkellä millä hyvänsä..
Mä pelkään jo nyt iltaa. Pelkään että alan taas panikoimaan. Sitten on taas pimeä puoli vapaana. Ja sitten mä en enää hallitse itseäni yhtään.
 

Vihaan itseäni enemmän kuin sanat kykenevät kertomaan. Se hirviö jonka näen peilistä, vihaa mua, se haluaa mut hengiltä ja mä haluan sen kuolevan.

Tämä kuva, se on ruma ja pelottava, mutta siitä näkyy tuska, samankaltainen kuin itselläni on, jos mieleni demoneista pitäisi piirtää kuva, ne olisi tuollaisia.
 
 
Kuvat helpotti kirjoittamista todella paljon, ehkä nämä kuvastaa tunteitani (näitä kahta ahdistunut ja tyhjä)
 
 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu