I wanna sleep forever..

Postaus tulee näin myöhään, koska oon kotona. Täälläkään ei tunnu paremmalta. Tulikohan edes yllätyksenä..
Olen jo harkinnut blogin lopettamista.. Jauhan samoja asioita koko ajan, kun mikään ei tunnu hyvältä. Mutta kun tämä auttaa välillä jonkin verran, en haluaisi.
Olen taas kuoleman väsynyt, heräilin viime yönä arviolta 10-12 kertaa. Enkä nuku vieläkään. Kello on 02:15 ja mua ei väsytä yhtään. Tai väsyttää mutten nuku. Voisinpa vaan nukkua ikuisesti.
Haluaisin pistää pääni sekaisin lääkkeillä tai viinalla. Mutten saa kumpaakaan tähän hätään. Kidutaan siis ajatuksien kanssa.
Mä en kestä näitä ajatuksiani. Miksi mä en pääse näistä irti? Miksen koskaan kirjoita mitään positiivista postausta? Mä en kykene ajattelemaan positiivisesti.
Haluan pois täältä kotoani. En tiedä minne haluan mutta haluan pois.

 

Siinä mielessä, yöllä on helpompi kirjoittaa kun ajatukseni kulkevat. Päivisin ei tule kuuloonkaan että kirjoittaminen olisi yhtä helppoa.

Mä en kykene enää makaamaan. Mun on pakko istua,  en jaksa maata, olo meni levottomaksi. Olen levoton puoli kolmen aikaan yöllä.. Kuulostaa oudolta, mutta mulle tää on täysin normaalia.

Rakas Kuolema,
rukoilen sinua, ota riekaleinen sieluni ja vie minut parempaan paikkaan, rajan sille puolelle.
Olen liian väsynyt taistelemaan tätä Elämäksi kutsuttua kirousta vastaan. Pyydän sinua pelastajani, pelasta minut, itseltäni.
Terv. Elämään väsynyt, NeonFox

 

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu