1.3

Ihmeellisiä kohtauksia. Sanoin eilen hoitajille etten tiedä missä olen. He kertoivat että olen sairaalassa. Taisin sanoa etten välitä. En tiedä. En tiedä mitään.

Mä makaan sängynpohjalla, yksisarvista esittävän pehmolelun kanssa. Aivot ei anna nukkua. Olen kuoleman väsynyt. Tikkejä särkee. Kaikki tuntuu vaikealta. Antaisiko joku mun nukkua? 

Maaliskuu. Oisiko tää yhtään parempi kuukausi? Mä haluan paeta todellisuutta. Mä haluan pois täältä osastolta!  Dissokohtaus tulossa.

Ahdistus maksimilevelissä. Miksi nämä saatanan kusipäät (lue: hoitajat) ei ymmärrä että mä pelkään miehiä?? Sata kertaa sanottu eikä perille mene! Tänään mieshoitaja aamussa ja illassa. Sitten kun menen valittamaan niin opiskelija tulee juttelemaan. Iltavuoron hoitajaa etsin koska tarvitsisin rauhoittavan. No se oli taas tehnyt katoamistempun. Eli tässä odottaen milloin pää hajoaa. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla