25.3.2017

Missä mä oon? Miksi mä oon? Päästä mut pois..? Olisitko niin kiltti? 
Mä oon niin väsynyt tähän? Saanko vain lähteä ja tappaa itseni..? 
Torstaina kuiskasin koiralle että lähden nyt enkelten luo. Koira katsoi ymmällään, mitä sä tarkoitat? Kuiskaan koiralleni että olen niin väsynyt, etten jaksa enää. Koirani, ainoa syyni elää, olisi varmasti onnellisempi jonkun toisen luona. Olen niin paska koiranomistaja ja ylipäätään ihminen, etten ansaitse noin hyvää ja hienoa koiraa. 
Mutta nyt mä istun taas suljettujen ovien takana, peloissani, lääkekokeilu alkaa ensiviikolla. Mä en halua, mä en kestä sitä! Olisin halunnut vain haudan lepoon, en ole enää se ihminen jolla oli elämässä jotain iloa. Olen vain sairauden vanki, elämänilon kadottanut ihminen. Olen vain vankina kehossa, joka ei ole omani. 
Mieleni, missä olet? Olen vain tyhjä kuori vailla syytä elää. Vailla elämää, olen vain elossa. 
Nämäkin ovat vain tyhjiä sanoja vailla merkitystä. 
Kukaan ei saa selville mitä mielessäni liikkuu, kukaan ei voi saada selville kun en itsekään pääse perille mitä mielessäni liikkuu. 
Sohvan nurkassa istuen, toivon vain että olo helpottuu pian. Niin toivon, mutten usko.
Saisinko vaan kuolla? 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.