23.3.2017 osa 2

Toiset ajattelee aamulla ettei heille ole vielä tänään taivaassa paikkaa, mä ajattelen että mä menen sinne vaikka väkisin. Tai vaikka helvettiin, kunhan maan päältä pois pääsee.

Itsetuhoinen yritti tappaa meidät. Viilsi ranteeseen pitkittäin haavan johon tuli 13 tikkiä. 
Nyt istun päivystyksessä, vapisten, peläten että sanotaanko mua taas huomionhakuiseksi. Mä en oo osastolle menossa, koska siellä mua kohtaan on kamalat ennakkoluulot, mä en niiden mielestä ota apua vastaan vaikken ole edes apua saanut. Kukaan ei halua mua auttaa? Onko näin? Vai eikö kukaan osaa auttaa? Mistä tämä käytös johtuu? Mitä mä oon tehntyt väärin...? Olemalla olemassa.

Mä saanko vain mennä kuoleman hellään huomaan? Nukkua rauhassa pois. Sitten kaikki on hyvin. Mä saan mielelläni rauhan. En kuitenkaan taivaasta paikkaa saa, uskoisin että henkien luota saisin paikan koska vain? Henkien luokse, kuoleman ja elämän välitilaan? Pliis, päästäkää mut menemään! 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla