viimeinen toivo

Mä vaan kirjoitan, tuntuu vaan etten saa tätä pahaa sisältäni pois millään. Joudun vaan turvautumaan blogiin ja päiväkirjaani. En voi taaskaan puhua koska iltahoitajani on mies. Mä luovun toivosta. 

Vapisten kuin haavanlehti mä halaan tuota yksisarvis pehmolelua. 
Kuolema on niin lähellä, niin lähellä! Seuraava viilto on viimeinen. Sitten se loppuu, samalla kuin loppuu kaikki. En vain tiedä tärisenkö pelosta vai ilosta. Katson kun taivaalta sataa lunta, taitavat olla viimeiset lumihiutaleet jotka näen. Taitaa olla elämäni viimeinen talvi. Viime kesä oli viimeinen kesäni. En tule koskaan täyttämään 20 vuotta. Tulen kuolemaan 19 vuotiaana. Hei, kaikki rakkaat, jos/ kun kaikki tähän loppuu, tuokaa edes haudalleni kukkia, näyttäisin kerrankin kauniilta. 
Ei valo tänne enää kanna. Niin pimeässä kuljen. Äänet kaikkoaa. Mä vajoan mustaan menneisyyteen. Kukaan ei mua enää pelasta. Tai jos oikein kovasti haluaa, voi ainakin yrittää. 
Mä odotan sitä hetkeä kun saan katsoa kuolemaa silmiin ja sanoa kuolemalle "tahdon"

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla