21.3.2017 osa 2

Uskallanko kertoa että otin liikaa propralia? En tiedä. 
Pidänkö suuni kiinni ja yritän sinnitellä päivästä toiseen..? Ottamalla xanoreita tarpeen vaatiessa..? Elämällä minuutin kerrallaan..? Yrittämällä pysyä järjissäni..? Enhän mä halua apua, niin mitä helvettiä mä tein avohoitotiimissä??
Saanko lähteä pois täältä, ottaa kaikki lääkkeet ja kuolla? 

Kun katson taivaan tähtiä, toivon liittyväni pian niiden joukkoon?
Mutta mä pysyn täällä (vielä), ehkäpä vielä joskus näen tän sairaan maailman kauneuden? 

Voisiko joku kertoa miksi, miksi mä olen elossa...? Niin elossa, en elä. 
Lisää lääkkeitä, levoziä, lamictalia ja sertraliiniä. Nyt istun päivystyksessä. Täydellisessä lääketokkurassa. Saas nähdä menetänkö taas vapauden..? Mutta mitä väliä enää millään on..? Sillä tapan itseni kunhan pääsen täältä päivystyksestä. Tuntuu vaan että pääni hajoaa jos en pääse kuoleman hellään huomaan..



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla