13.3.2017

Aamulla herään paniikissa, taas kamalia painajaisia. 
Joka yö sama painajainen, painajainen jossa mua raahataan lepositeisiin. Kuinka paniikki valtaa kehoni. Se uni on niin todentuntuinen. Aamulla ensimmäinen ajatukseni oli, enhän mä oikeasti seonnut? Vainoharhat iskee päälle, en uskalla pyytää tarvittavaa lääkettä koska hoitajat voivat käyttää sitä mua vastaan, raahata remmeihin. Pelko on nyt niin voimakas että saatan pian menettää järkeni. Ja sitten olen remmeissä. Pelko toteutuu, toistuu. 
Sitten tulee samasta tilanteesta flashbackejä, näen tilanteen silmissäni, tärisen muiston jälkeen, en kestä enää näitä! 
Pakenen mielessäni, pelkään liikaa. Muistot käy liian raskaiksi. 
Psykologin aika meni todella nopeasti, sain puhuttua kunnolla! Huomenna lääkäri. Päätin että lähden kotiin huomenna. Ja hoitaja oli sen oloinen että se voisi pian onnistuakin! 
Mä elän taas täällä pilvilinnassani. Alan pikkuhiljaa palailla todellisuuteen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla