30.3.2017

Olen väsynyt, saanko ruveta nukkumaan? 
Mä väsyn joka asiasta, ihan jo pelkästä hengittämistä. Mä vaan väsyn ja väsyn. 
Nukkuminen ei auta, näen vain painajaisia. 

Ääni mun päässä sanoo; luovuta, luovuta, luovuta.
Joku pääni sisällä komentelee mua. Mun pitäisi repiä hiukset päästäni, viillellä, tappaa itseni NYT. Mun pitäisi kävellä ympyrää huoneessani, tai muuten kuolen. Hah, haluan kuolla niin en tottele! 
Nyt komennetaan hakkaamaan päätä seinään. 
Ne on harhoja, en tottele, ei tarvitse totella! Yritän toitottaa itselleni, turhaan. Harhat alkaa vahvistumaan. Kehoni alkaa katoamaan, tuonne jonnekin. Mielestäni en ole ollut pitkään aikaan tietoinen.
Yritän painaa jalkani lattiaan, yhtä tyhjän kanssa, en tunne mitään. 

Psykologin kanssa juttelemaan, hetken helpompi olo, nyt taas ahdistus riivaa. Mulla on vaan silloin helpompi olo kun juttelen jonkun kanssa. Mieshoitaja illassa, eli olo pahenee kun tietää ettei voi ainakaan jutella.
Kokoajan sellainen olo, että mun pitää luopua mun koirasta. Sitä en tule tekemään! Vaikka mun pitäisi muuttaa kuntoutuskotiin, mutta jos sinne en lemmikkejäni saa ottaa mukaan, niin asun sitten yksin samassa asunnossa. En suostu luopumaan koirastani enkä kissastani!  

Kommentit

  1. Onko sulla vielä se toinen blogi ja oisko sitä mahollista päästä lukemaan?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla