21.3.2017 osa 4

Mä vaan kirjoitan kun on niin helvetin kamala olla. En halua olla enää elossa, vaikken ansaitse kuolemaa. Haluan vaan kuolla. Haluan olla heikko ja päästää irti tästä maailmasta. Vaipua sinne pimeään tyhjyyteen. Haluan olla olematon. Tuntuu siltä että elämän haluni on kuollut.
Se yliannostus jonka otin, vaikuttaa vieläkin huimausta ja tasapainon kanssa ongelmia. 
Ahdistus repii sisältäpäin riekaleiksi. Hiljaista kuolemaa teen kokoajan. Hengittäminen on helvetin raskasta. Mä en jaksa, mä en halua jaksaa, enkä mä pysty jaksamaan. Antakaa mun kuolla, pliis?  

Suomen psykiatrinen hoito on ihan priimaa! Olin 6 tuntia päivystyksessä koska yritin tappaa itseni lääkkeillä, päivystävä lääkäri sanoi että joko kotiin tai osastolle, ja valitsin osaston. Psykiatri sanoi että kotiin vaan. Ettei osastosta oo mulle apua. Ja nyt oon kotona. Suunnittelemassa itsemurhaa. Mä en vaan jaksa enää.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla