27.3.2017

Päivä mennyt itkien. Mua pelottaa huominen.
Huomenna nimittäin alkaisi lääkehelvetti, mä kieltäydyn kuitenkin. Mä en tässä kunnossa jaksa lääkekokeiluja. Mä en suostu. Se on liikaa tällähetkellä. 
Hoitajat eivät ymmärräkään kuinka paljon pelkään.
Olen kuulemma masentunut. Siltä totta puhuen tuntuukin. Mua masentaa, josta tulee toivottomuus, toivottomuus johtaa itsetuhoisuuteen. Näin mulle sanottiin. Mä en halua kokeilla sitä lääkettä. EN HALUA! Mä en suostu! Mut ajettiin taas niin ahtaalle että lamaannuin enkä uskaltanut sanoa EI. Mä tiedän että kaikki haluaa mun parasta, mutta mä en halua lähteä lääkehelvettiin taas. 
Tikit huutelee kädessä, revi meidät irti! Menin äkkiä sanomaan hoitajalle. Nyt mun pitää olla muiden potilaiden joukossa. Mä vajoan sohvannurkkaan, piiloon, piiloon muita. 
Anna mun mennä kotiin, mulla on siellä yli 2 grammaa lääkkeitä kuolemista varten! 
Mä haluan mennä nukkumaan, mutten viitsi. En saa kuitenkaan nukuttua. 
Haluan kuolla. Enää musta ei yksikään prosentti halua elää. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla