Don't break the silence

Ajatukset pyörii ympyrää. Miksi olen täällä? Onko tämä edes totta? Sisäinen ahdistus sai Iloisen paikalle. Vaikka nauran, yritän kertoa silmilläni ihmisille totuutta. Kaikki menevät hymyn ansaan. You will never see what is inside of me.
Oon selvinnyt tämän päivän ilman tarvittavia. Johtuu siitä että päätin eilen etten tänään ota niitä. Yllättävän kivuttomasti on tää päivä mennyt. Koko päivän ollut todella epätodellinen olo. Mä vaan leijun. Mä en koske mihinkään. Mä en tunne tai ajattele mitään. Kurkkuni meinaa taas mennä "tukkoon", tää on jotain aivan kamalaa.
Please don't break the silence.. Kuiskaa joku pääni sisältä. Nyt alkoi hiljaisuus pääni sisällä. Kaikki on hiljaa. Ne ovat riehuneet päivän, joten ovat nyt väsyneitä.
Pääni tuntuu oudolta.. Kevyeltä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu