Käärme

Oloni on kuin gepardin saaliiksi jääneellä antiloopilla. Tässä tapuksessa gepardi on ahdistus ja minä antilooppi. Tunnen kuinka gepardin hampaat kuristaa kurkkuani. Se raahaa mua piiloon muiden katseilta, syödäkseen mut.


En olisi eilen uskonut että 33km pyörälenkki herättää syömisongelmat. Mutta niin kävi. Tänään oon tehnyt 120 vatsalihasta, 60 vielä tekemättä.. En lähde tänään lenkille kun sataa. Muuten lähtisin ja pyöräilisin saman matkan. Joten korvaan sen nyt vatsalihaksilla.
Mieleni pyörittää kaikkea kalorien ja pakko-liikunnan ympärillä.. Paino lisää ahdistusta.

Päivä päivältä jatkuu tätä mun helvettii, tätä menoo menetän vielä mun oman henkeni..
-Suoralinja

Ahdistuksen käärme köyttää kurkkuani. Kaikki ahdistaa. Ajatukset kaikuu päässäni persoonan osien puheen seassa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu