Ajatuksien virta

Miksi en jaksa pitää ystäviin yhteyttä? Miksi kaikki oireet tuntuu nostavan päätään?
Haluan vain hengittää, vapaasti, niin että tunnen olevani elossa. Haluaisin elää. Mutta olen vain aave entisestä itsestäni, olen vain menneisyydessä. Tapahtumat vilisee silmissäni. Tieto hengittämisestä katoaa, alan haihtumaan ilmaan. Tunnen kuinka mieleni irtoaa kehostani, istun nyt itseni vieressä. En ole kehossani.

Moi, mä oon Surullinen. Häkkilintu väsyi ja mä tulin paikalle. Häkkilintu istuu mun vieressä. Se katsoo mitä teen. Mä saan kuulemma kirjoittaa pahan mieleni tähän. Mutten tiedä mitä kirjottaisin.

Mä vaan leijun. Olen täysin omassa maailmassani, ajatuksieni maassa. Täällä ei ole mitään muuta kuin ohi kulkevat ajatukset. Niitä tulee ja menee, ne vain virtaa ohitseni.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu