Kovempi kuin taivas oltava on

Jos taivaskin itkee, miksi se on minulta kiellettyä? On vain kovetettava itsensä. On vain oltava kovempi kuin taivas.

Milloin tää ahdistus-tuska-sekamelska hellittää? Kysyn hiljaa itseltäni. Ei sitä kukaan voi sanoa. Kyyneleet nousi silmiini kun puhuin puhelimessa samalla hetkellä kovetin itseni mä en saa itkeä. Mun on oltava vahvempi kuin kukaan.

Haluan lähteä kauaksi pois. Toiselle paikkakunnalle. Tämä seutu tuntuu sairastuttavan lisää, muttei se ruoho ole aina vihreämpää aidan toisella puolella. Miksi missään ei voisi olla edes aavistuksen helpompaa? Auttaisikohan maisemanvaihto? Vai auttaako mikään?

Mä en koe kuuluvani tänne. Mä koe kuuluvani mihinkään, mutta minne mä menisin missä kokisin kuuluvani sinne? Kuulunko edes elävienkirjoihin? Mutten kuulu edes kuolleiden joukkoon.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu