Elossako?

Olenko elossa?
En tunne kehoani, en tiedä olenko olemassa?
Kuka mulle asian voisi varmistaa?
En enää usko itseäni, pelastaisiko joku mut ahdistuksen vankilasta? Päästäisi vapaaksi ja antaisi mun lentää?


Mä näen tähtiä, matkustan kokoajan kauemmaksi todellisuudesta. En tunne jalkojani, unohdan kehoni olemassa olon, enhän tunne edes hengittäväni, en koe edes olevani olemassa. Olen olematon, niinkuin aaveena vaellan täällä maankamaralla. En ole olemassa, olen se harhakuva jonka olento ylleni langettaa. En ole minä, olen vain harha, harha siitä mitä olen joskus ollut.

Rakas ahdistus, miksi piinaat kokoajan? Enkö saisi edes 5minuutin rauhaa? En tiedä mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä että olet kimpussani kokoajan, herättelet yöllä, koska kaipaat minua, haluat tuhota minut, lopullisesti. Anteeksi siitä mitä en ole tehnyt tai olen. Voisitko vain jättää minut rauhaan?
Rakkaudella; Orjasi

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu