Nyt loppu!

Mä en oo ikinä tuntenut näin. Tää on pelottavaa. Mä en oo ikinä uskonut että kykenisin välittämään kenestäkään. Sinä, en sano nyt nimeäsi, olet sellainen josta välitän enemmän kuin kenestäkään.
Mä katsoin käsiäni, ne on täynnä arpia, samalla hetkellä päätin, nyt riittää. Mä en enää koske terään. On jo korkea aika luopua terän hellästä kosketuksesta. Itsetuhoisen on aika väistyä.
Muokkasin tyylini sellaseksi kuin olen aina halunnut. Nyt voin kerrankin kokea että olen sen näköinen kun olen aina halunnut. Gootti-tyyli on niin lähellä sydäntäni. Olen nyt todellinen minä.
Mä luovun haaveesta olla mielenterveyshoitaja, mä en saa itseäni ikinä kuntoon jos lähden sille alalle. Mä oon päättänyt että opiskelen maskeeraajaksi.
ps. Seuraa instagrammissa taide-tiliäni, @are.you.see.the.wolf.crying, luvassa mm. erilaisia meikkejä, maalauksia, valokuvia, piirrustuksia...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu