Voimaton

Makaan hiljaa sängylläni. Aivan hiljaa, tuijotan seinää ja susi-pehmolelua halaten. Kuulokkeet on päässäni ja kuuntelen Sanan Rotko-kappaletta.
Pahuus velloo, niin mielessäni kuin kehossani. Mun pitäisi mennä kertomaan viiltelystäni. Mutten uskalla, Itsetuhoinen oli liian vahva.. Iloinen auttoi loppujen lopuksi, ottamalla puolet kehostani valtaansa. Sain kerrottua. Itsetuhoisen valta väistyi. Itsetuhoinen naureskelee ja kertoo viilloista. Sen mielestä on hauskaa kun mulla on näin uskomattoman paha olla. Se naureskelee ja kertoo kuinka se osti kaksi terää. Mutta alkaa heti perään rupeaa raivoamaan kun annoin ne pois.
Mä haluan eroon tästä viiltelystä!! Mä en jaksa enää kipeitä ja isoja haavoja. Mä en jaksa enää odotella ettei niitä enää voi tikata. MÄ EN JAKSA OLLA JOKU MUU!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu