Siivet?

Jos mulla olisi siivet, osaisinko niitä kuitenkaan käyttää?
Osaisinko lentää kuitenkaan pois? Vai pystyisinkö lentää, kun nämä ahdistuksen kahleet köyttää mut maahan?
"Kokeile" kuuluu hento kuiskaus pääni sisältä.

Mä en tiedä mitä mä teen! Mä haluan pois, mutta samalla haluan jäädä.
Lähde pois täältä! Ne haluaa ettet keskustele meidän kanssa! Jos et keskustele meille, olosi pahenee. Lähde pois. Kuuluu Pelokkaan itku pääni sisältä.
Kai mun pitää lähteä. Meitä ei ymmärretä täällä. Meitä ei yritetä ymmärtää. En ole vain minä, olen Me, koska en ole yksin kehossani. Mä haluan pois. Mä haluan jäädä.

Anna mun huutaa keuhkoni pihalle.
Anna mun itkeä tää tuska pois.
Anna mun osata päättää lähdenkö pois vai jäänkö.
Anna mun mennä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu