Kosketus

Kuka olisi niin kiltti ja ottais mua kädestä kiinni, ja sanoisi "ei hätää, sä oot elossa."

Mä vaan toivon että joku kertoisi mulle kädestä pitäen, että mä oon elossa. Vaikka mä säikyn koskemista, tee se silti, halaa mua, vaikka paniikkiin menisin. Istu vieressäni niin kauan että rauhoitun, älä jätä mua yksin, sillä hetkellä. Auta mua voittamaan pelkoni, auta mua oppimaan elämään. Näytä mulle, ettei mun tarvitse pelätä sua, että mä voin luottaa suhun. Älä vaan katoa kun tilanne on pahimmillaan, jää viereeni ja lausu sanat:
"Tää ei oo samanlaista sun loppuelämän ajan."
Mä haluan oikeasti että joku koskisi, näyttäisi rajan todellisuuden epätodellisuuden rajalta. Koske minuun ja näytä todellisuus..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu