Nimetön

Suunnittelin tosiaan taukoa, mutta se ei vaan onnistu, mun on pakko saada kirjoittaa!

Olen tapellut päätöksen kanssa pitkään. Nyt oon täysin varma, mä lähden täältä. Mä en malta odottaa pääsen lähtemään täältä. Odotan sitä tunnetta kun laitan oven viimeisen kerran kiinni. Sitä tunnetta kun saan sanoa kaikille hyvästit, kun katson viimeisen kerran tätä paikkaa ja lähden. Kun tiedän ettei mun tarvitse enää palata. Kuinka saan huokaista helpotuksesta ja antautua sairauteni kierteeseen. Mutta jos lähden, me ei tapeta itseämme. Me kokeillaan elää. Se on lupaus.

Otan opamoxin, sen avulla pystyn elossa. Mä elän omassa maailmassani. Mä en halua todellisuuteen. Mielummin olen tähtipeitossa turvassa kuin todellisuudessa peloissani.

Tanssin reunalla todellisuuden.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.