Valmis lähtemään

Mä en tiedä mitä sanoa, kun joku katsoo muhun päin, mä toivon ettei se alkaisi puhumaan mulle.
Älä arvaa totuutta, ole kiltti äläkä kysy multa mitään!
Pelkään kysymyksiä, mitä jos paljastan totuuden? 
Olkaa kilttejä ja katsokaa mua sinisin silmin, niin ketään ei satu! 

Mulla olisi paljon kirjoitettavaa, mutta mä en saa niitä sanoiksi.
Mä taas toivon että tämä päivä olisi kirjani viimeinen sivu, ettei mun tarvitsisi aamulla enää herätä, että saisin nukkua ikuisesti.
Mä oon kyllästynyt peittelemään, mä oon kyllästynyt hymyilemään.
Mä voisin vaan maata sängyn pohjalla, olla yksin ajatuksieni ja sekamelskani kanssa. Voisin vain luovuttaa ellei joku, sinäpitäisi mua täällä.
Mä voisin lentää enkeleiden luokse, tai vajota maan alle perkeleideni kanssa. 
Mä oon väsynyt hengittämään, mä oon väsynyt taistelemaan, Niiden kanssa. 
Olen kuin loppuun palanut tähtisädetikku, musta oli hetken ilo ihmisille, mutta nyt, mut pudotettiin maahan, jätettiin siihen, oman onneni nojaan. Vaikka oon saamassa apua, musta ei ole ottamaan sitä vastaan. Mä en tule pääsemään perkeleistäni, Niistä, eroon.
Mä olen valmis lähtemään täältä, lentämään henkien kanssa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.